Как пишет The Daily Mail, читателей блога Уинфри поразило, что рекламируя продукт Microsoft, она воспользовалась изобретением их злейшего соперника - iPad от Apple. "Должна сказать, что влюблена в Surface", - пишет Уинфри. Она сопровождает запись тегом "любимые вещи". При этом, согласно механическим настройкам блога, в сообщении указывается, что оно было послано с iPad. Данный парадокс зафиксировали скриншоты. Однако, не исключено, что причина случая чисто "техническая". Дело в том, что планшетник компании Билла Гейтса работает под управлением операционной системы Windows RT. А для нее комфортного официального twitter-заказчика пока не сотворили. Однако, разработчики обещали в скором времени решить эту задачу, потому что среди пользователей оно является одним из особенно актуальных.
The novelty from Microsoft - tablet computer Surface - has received doubtful advertising from one of its star users - popular American TV presenter Oprah Winfrey. Trying to praise a gadget, it has left about it record in the microblog in Twitter'e where has informed that has already bought such 12 tablets as Christmas gifts for the acquaintances. However the telestar has not considered that in the computerised society pay attention not only to words, but also on acts. As writes The Daily Mail, readers of a blog of Uinfri has surprised that advertising product Microsoft, it has used the invention of their most malicious competitor - iPad from Apple. "Should tell that it is enamoured in Surface", - writes Uinfri. It accompanies record тегом "favourite things". Thus, according to automatic options of a blog, in the message it is underlined that it has been sent with iPad. This paradox was fixed by screenshots. However, it is not excluded that the incident reason purely "technical". The matter is that планшетник Bill Gates's companies works under control of operating system Windows RT. And for it the convenient official twitter-client yet have not created. However, developers promised to solve shortly this problem as among users it is one of the most demanded.
Комментариев нет:
Отправить комментарий